Proiect radio online de la zero! Cum sa-ti faci un post radio care sa fie accesibil pe internet?
Pasii de urmat pentru a demara un proiect de radio online, care ulterior sa aiba succes. Cele mai bune tactici, sfaturi si sugestii!
In primul rand este necesara achizionarea unui nume de domeniu. Iata un exemplu: radiozu.ro! Dupa ce te-ai decis asupra numelui, poti face rezervarea unui domeniu cu extensia .ro de pe site-ul ROTLD.
Pretul este de aproximativ 50 euro si nu implica reinnoirea anuala. Primul hop l-ai trecut! Pana aici totul merge conform planului. Ce facem in continuare? Construim siteul! Ar fi bine sa lasi problema aceasta pe mana specialistilor.
O imagine buna online te va ajuta mult la promovare. Investitia pe care o vei face acum, va fi recuperata in primele 12 luni de la lansare. Te rugam sa urmaresti portofoliul firmelor de Web Design si abia apoi sa semnezi contractul.
Seriozitatea trebuie sa fie punctul lor forte. Un pret estimativ pentru un site de prezentare, optimizat SEO porneste de la 250 euro. Proiectul web a fost finalizat, iar noi a ramas sa-l urcam pe server, daca acest serviciu nu este inclus in pachet.
In situatia aceasta apelam la motorul de cautare Google, folosind expresia: „gazduire web”. Evita sa accesezi link-urile de publicitate google. Un site grozav care evalueaza serviciile de hosting dupa: asistenta, facilitati, tarife, fiabilitate, viteza si usurinta in utilizare este Hostadvice.com.
Deobicei radioul online nu implica costuri foarte mari. Avem nevoie de un serviciu de streaming care sa fie disponibil pe internet 24 de ore din 24. In situatia cand muzica ruleaza din studio, recomandam achizitionarea unui soft de backup (autodj).
Inainte si dupa lansarea postului de radio trebuie sa investesti in publicitate. Reclamele plasate prin campanii Adwords sau Facebook sunt excelente!
Ce trebuie sa faci pe scurt!
– alege numele radioului
– inregistreaza numele domeniului
– apeleaza la o firma de web design pentru construirea site-ului
– gazduieste noul proiect online
– achizitioneaza un serviciu de streaming
– foloseste suplimentar un soft de back-up pentru a rula muzica, in situatii extreme
– investeste in publicitate targetata